اخبار بازی

بازی بعدی Bungie با نام Matter شناخته می‌شود ؟

بازی بعدی Bungie با نام Matter شناخته می‌شود ؟

وی جی مگ: استودیو Bungie نام تجاری تحت عنوان Matter به ثبت رسانده است که مربوط به یک بازی ویدئویی می‌شود. براساس لوگو منتشر شده از این نام تجاری نیز به نظر نمی‌رسد این پروژه هیچ ارتباطی به مجموعه بازی Destiny داشته باشد و یا به نوعی به بسته الحاقی یا گسترش‌دهنده جدید برای این فرنچایز مرتبط شود. باید دید آیا بازی بعدی Bungie با نام Matter شناخته می‌شود ؟

به گزارش وی جی مگ، در ابتدای سال جاری بود که استودیو Bungie همکاری به ارزش 100 میلیون دلار را با شرکت NetEase آغاز کرد که باعث می‌شد این شرکت چینی سهام اندکی را در استودیو سازنده سری بازی Destiny داشته باشد. به دنبال این موضوع Bungie اظهار کرده بود این همکاری باعث تقویت موارد مختلف و جدید از جمله Destiny می‌شود و بازی‌های جدید نیز در راه خواهند بود. نویسنده وبسایت کوتامو یعنی جیسون شریر نیز همان زمان اعلام کرده بود استودیو مذکور برای مدتی است که در حال کار روی یک بازی جدید است.

جالب است بدانید در سال 2012 هم شرکت مایکروسافت نام تجاری Matter را به ثبت رسانده بود که البته سال بعد باطل گردید. زمان‌بندی این موضوع کمی عجیب بوده زیرا زمانی اتفاق افتاد که Bungie قرارداد ده ساله خود را با شرکت Activision امضا کرد و نتیجه همکاری آن‌ها نیز عنوان Destiny بود. بر همین اساس شرکت Activision امتیاز نشر Destiny را در اختیار داشته اما این امتیاز شامل دیگر عناوین استودیو Bungie نمی‌شود.

با توجه به رابطه نزدیکی که دو شرکت Bungie و مایکروسافت به واسه سری بازی Halo با هم داشتند ممکن است در گذشته قرار بوده تا عنوان Matter با همکاری مایکروسافت ساخته شود البته این موضوع تنها گمانه‌زنی بوده اما با توجه به زمان‌بندی اشاره شده تا حدی منطقی به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است اولین در سال 2004 بود که نشان تجاری مربوط به لوگو عنوان Destiny به ثبت رسید.

در حال حاضر مشخص نیست Bungie به همراه NetEase مشغول ساخت چه پروژه‌ای هستند. ممکن است یک بازی PC باشد یا حتی به یک اثر موبایلی اختصاص داده شود. باید دید اصلا آیا بازی بعدی Bungie با نام Matter شناخته می‌شود یا تنها این عنوان به نشان تجاری محدود می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =