اخبار بازی

سازنده بازسازی بازی MediEvil مشخص شد

سازنده بازسازی بازی MediEvil مشخص شد

وی جی مگ: پس از گدشت یک سال از رونمایی اولیه در مراسم PlayStation Experience 2017، در چند وقت گذشته صحبت‌های زیادی در خصوص MediEvil Remake انجام شده و اکنون براساس گفته‌های مسئولان سونی، علاوه‌بر مشخص شدن سازنده بازسازی بازی MediEvil ، اعلام شد تریلر جدید و اطلاعات آن در هالووین به اشتراک گذاشته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در جدیدترین اپیزود منتشر شده از پادکست PlayStation Blogcast شان لیدن مدیر استودیوهای جهانی سونی اظهار کرد تریلر جدید این پروژه بازسازی در تاریخ 31 اکتبر مصادف با هالووین منتشر می‌شود. سرانجام در این تاریخ می‌توانیم اولین نگاه را به این بازسازی و گیم‌پلی آن داشته باشیم. لیدن در ادامه سازنده بازسازی بازی MediEvil را اعلام کرد و براساس گفته‌های مدیر سونی مشخص شد این بازسازی توسط استودیو Other Ocean Interactive انجام می‌شود که توسعه پورت 3DS بازی Minecraft را برعهده داشته و تولید بازی‌های دیگری هم‌چون #IDARB و Yu-Gi-Oh! نیز در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود.

چندین تن از سازندگان بازی اصلی نیز در مجموعه توسعه‌دهنده جدید بازی حضور خواهند داشت. هم‌چنین چند روز پیش Jay Gunn صداپیشه شخصیت اصلی بازی MediEvil توییتی را منتشر کرد که از بازگشت او برای صداگذاری این بازسازی خبر می‌داد. عرضه عناوینی هم‌چون Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Shadow of the Colossus نشان می‌دهد سونی حساب ویژه‌ای روی پروژه بازسازی عناوین قدیمی باز کرده که از آن‌ها استقبال خوبی نیز به عمل آمده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =