اخبار بازی

هفته آینده بازی Medievil Skeletal Collection رسما معرفی می‌شود

هفته آینده بازی Medievil Skeletal Collection رسما معرفی می‌شود

وی جی مگ: سال گذشته در جریان مراسم PlayStation Experience بود که سونی اعلام کرد بازسازی Medievil در دست ساخت است و در جریان سال 2018 اطلاعات کامل‌تری از آن در دسترس مخاطب‌ها قرار می‌گیرد. با این حال تاکنون خبری از این بازی نبود و دو روز پیش اعلام شد که هفته آینده اخبار بیشتری از آن در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا تصویر و اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد هفته آینده بازی Medievil Skeletal Collection رسما معرفی می‌شود و اولین ویدئو از گیم‌پلی آن نیز در دسترس قرار می‌گیرد. شایعه مورد نظر که در ردیت منتشر شده به این موضوع اشاره دارد که بازی Medievil Skeletal Collection در اصل تنها به قسمت اول خلاصه نشده و نسخه دوم این مجموعه را نیز به صورت بازسازی شده همراه خود دارد.

اطلاعات منتشر شده تحت عنوان شایعه به این موضوع اشاره دارند که در تاریخ 31 اکتبر همزمان با هالووین بازی Medievil Skeletal Collection رسما معرفی شده و می‌توانیم شاهد اولین ویدئو از گیم‌پلی آن باشیم.

با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که برخلاف گفته‌های قبلی سونی، خبری از این بازی در سال 2018 نخواهد بود و احتمالا انتشار آن به اوایل سال آینده میلادی موکول شده.

هفته آینده بازی Medievil Skeletal Collection رسما معرفی می‌شود 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + پانزده =