PlayStation 4 و Xbox One گرچه دارای مقدار زیادی حافظه هستند اما این مقدار زیاد بیشتر به عملکرد سیستم عامل های دو کنسول وابسته شده است. در نتیجه، بازی ها نمی توانند از تمام ظرفیت مموری این دو کنسول استفاده کنند. Ahsan Rasheed کسی که به رازدار سازندگان گیم شهره است و با نام مجازی Thuway شناخته می شود در توییتر این موضوع را تایید می کند. کاربری پرسیده بود، در صحبت با سازنگان بازی های نسل بعد، مهم ترین چالش آنها در توسعه یک بازی چه بوده است؟
پاسخ وی:
“مموری، نه دیگر بخش ها! 6 حرفه: M-E-M-O-R-Y”
Memory چالش جدید سازندگان بازی برای نسل بعد

طرف بی سواده ها 5 حرفه :evilgrin: :evilgrin:
داداش یه بار دیگه بشمار
به مزاح منظورم مموری به فارسی بود .اونقدا کندذهن نیستیم دیگه 😛