اخبار بازی

تماشا کنید: بازسازی سکانس ورودی بازی Metal Gear Solid با کیفیت 4K

وی جی مگ: هفته جاری مصادف با سالگرد 20 سالگی عرضه بازی Metal Gear Solid برای کنسول PS1 بوده که به عنوان یکی از تحسین‌ شده‌ترین و برجسته‌ترین عناوین صنعت ویدئوگیم به شمار می‌رود. به همین مناسبت سکانس ورودی بازی Metal Gear Solid توسط هواداران با کیفیت خیره‌کننده 4K بازسازی شده که سرشار از خاطرات نوستالژیک است.

به گزارش وی جی مگ، سکانس ورودی بازی Metal Gear Solid توسط Erasmus Brosdau ساخته شده و در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است. Brosdau یک آرتیست گیم و کارگردان هنری بازی بوده که پیش از این سابقه کار روی عناوینی هم‌چون Homefront: The Revolution، Warface و Ryse: Son of Rome را در کارنامه دارد. این سکانس توسط انجین Unreal Engine 4 توسعه یافته و البته برای ساخت آن به گونه‌ای از مواد و تکنولوژی مدرن استفاده گردیده تا هم‌چنان این سکانس امضای خود را به همراه داشته باشد.

از منظر بصری مسلما بازسازی صورت گرفته بسیار بهتر از بازی اصلی بوده و کاری شگفت‌انگیز به شمار می‌رود که لازم است تمامی طرفداران سری بازی Metal Gear به تماشا و تجربه آن بنشینند. سکانسی که بازسازی آن خاطرات لذت‌بخش فراوانی را از آثار هیدئو کوجیکا و شروع سفر شخصیت Solid Snake به یاد طرفداران سری می‌آورد.


دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 4K

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 11 =