اخبار بازی

ساخت فیلم Metro 2033 متوقف شد

ساخت فیلم Metro 2033 متوقف شد

وی جی مگ: ساخت فیلم Metro 2033 رسما متوقف شد و دیمیتری گلوخوفسکی خالق اصلی این مجموعه اعلام کرد که دلیل اصلی این موضوع تغییرات زیادی بوده که در جریان ویرایش فیلمنامه به وجود آمده و به طور کلی باعث شده این اثر به سمت آمریکایی شدن گرایش پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، گلوخوفسکی در زمینه ساخت فیلم Metro 2033 و توقف آن توضیح داده که نویسنده فیلمنامه این اثر یعنی اف‌اسکات فریزر قصد داشته محیط اصلی فیلم را از روسیه به واشنگتن منتقل کند تا مخاطب ارتباط بیشتری با این فیلم برقرار کند. تصمیمی که به مذاق خالق اصلی این مجموعه خوش نیامده.

اختلافات به وجود آمده نهایتا باعث شده که گلوخوفسکی امتیاز فیلم سینمایی نوشته خود را از کمپانی MGM پس گرفته و حالا تصمیم دارد با تولیدکننده‌ دیگری وارد کار شود. گلوخوفسکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به این نکته نیز اشاره داشته که به طور کلی واشنگتن موقعیت مناسبی برای داستان او ندارد.

از دید خالق Metro 2033 پایتخت آمریکا نمی‌تواند میزبان خوبی برای نازی‌ها، کومونیست‌ها و البته دشمن‌های اصلی قهرمان داستان یعنی دارک وان‌ها باشد. تمامی این عوامل نهایتا باخث توقف ساخت فیلم Metro 2033 شده و باید دید چه آینده‌ای در انتظار این اثر است. بازی Metro Exodus به عنوان سومین قسمت از این مجموعه طی ماه‌های آینده عرضه می‌شود.

برچسب‌هاMETRO Metro 2033 Metro Exodus
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − یک =

  • یعنی این آمریکایی ها هم گندشو درآوردنا. یعنی چی میخواستن بیارن داستانو تو واشنگتن؟؟؟
    پیشنهاد میکنم موزیک ویدئو amerika از rammstein رو ببینید. کاملا قرابت داره با این اتفاق :rotfl: