اخبار بازی

سازندگان Metro Exodus به کار روی پلتفرم PC ادامه می‌دهند

سازندگان Metro Exodus به کار روی پلتفرم PC ادامه می‌دهند

وی جی مگ: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد قرار نیست سازندگان Metro Exodus به دنبال تصمیم گرفته شده توسط دو شرکت Koch Media و Deep Silver مبنی بر انتشار انحصاری بازی به مدت یک سال روی Epic Games Store برای PC و عدم عرضه روی Steam، نفسی راحت بکشند.

به گزارش وی جی مگ، علیرغم اظهارات مطرح شده توسط یکی از سازندگان Metro Exodus به این شرح که چنان‌چه پلیرها از خرید بازی روی PC خودداری کنند آن‌ها دیگر نسخه‌های بعدی را روی این پلتفرم عرضه نمی‌کنند استودیو 4A Games اکنون مجددا تایید کرد این تصمیم توسط ناشران بازی یعنی دو شرکت Koch Media و Deep Silver گرفته شده و از اختیارات آن‌ها خارج بوده است. هم‌چنین آن‌ها به ساخت آثارشان روی PC ادامه داده و قصد ندارند این پلتفرم را از برنامه کاری خود خارج کنند.

گفته‌های یکی از اعضای استودیو مذکور در یک فروم روسی که به نوعی طرفداران و گیمرها را تهدید کرده بود باعث شد تا دوباره آتش انتقادات و حواشی دامن سازندگان بازی Metro Exodus را فرا بگیرد. این استودیو اگرچه تایید کرد فرد مذکور یکی از کارمندان 4A Games است اما مدعی شد گفته‌های این شخص منعکس‌ کننده عقاید کل استودیو و یا کمپانی Deep Silver نیست. آن‌ها مدعی شدند رفتار این شخص در نتیجه از بین رفتن اشتیاق برای بازی که روی آن کار کردند و هم‌چنین ناامیدی ایجاد شده از حواشی اخیر صورت گرفته است. آن‌ها تاکید کردند نسخه PC همیشه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های برنامه کاری‌شان خواهد بود. عرضه به صورت انحصاری روی Epic Games Store به موارد تجاری مرتبط بوده که از تصمیم‌گیری آن از دستان سازندگان بازی خارج است.

عنوان Metro Exodus در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =