اخبار بازی

پایان ساخت و تغییر زمان عرضه بازی Metro Exodus

پایان ساخت و تغییر زمان عرضه بازی Metro Exodus

وی جی مگ: امروز دو شرکت 4A Games و Deep Silver از پایان مراحل ساخت و هم‌چنین ایجاد تغییر در زمان عرضه بازی Metro Exodus خبر دادند.

به گزارش وی جی مگ، Metro Exodus سومین قسمت از این مجموعه اول شخص شوتر پس‌آخرزمانی بوده و اکنون اعلام شد که پروسه ساخت و توسعه این عنوان مورد انتظار به پایان رسیده است. در ادامه استودیو توسعه‌دهنده یعنی 4A Games از تغییر در زمان عرضه بازی Metro Exodus خبر داد و تاریخ انتشار جدید آن را برابر با 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97) اعلام کرد.

به جای عرضه همزمان با عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) که پیش از این برای عرضه در این روز برنامه‌ریزی شده بود، انتشار Metro Exodus یک هفته جلو افتاده است. امری که در صنعت ویدئو گیم کمتر اتفاق می‌افتد و بازی‌ها به جای انتشار در تاریخی جلوتر، معمولا با تاخیر مواجه می‌شوند. با این حال 15 فوریه نیز مصادف با عرضه بازی‌های دیگری نظیر Dead or Alive 6، Far Cry New Dawn، Jump Force و Crackdown 3 است. اگرچه دو هفته میانی ماه فوریه سرشار از عرضه بازی‌های مختلف و بزرگ است اما رقابت و چگونگی فروش هر کدام از آن‌ها در هفته اول انتشار بسیار جالب و مهیج خواهد بود.

عنوان Metro Exodus برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 16 =