اخبار بازی

داستان Metro Exodus از مجموع دو بازی قبلی طولانی‌تر است

داستان Metro Exodus از مجموع دو بازی قبلی طولانی‌تر است

وی جی مگ: بازی Metro Exodus سومین قسمت از این مجموعه پس‌آخرزمانی بوده و در عین حال بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین قسمت سری نیز محسوب می‌شود. نوع ترکیب ساختار Open World به همراه طراحی خطی همراه با انتخاب‌های بیشتر باعث شده تا بازی از هر جهت بهتر از گذشته به نظر برسد. با این حال به گفته سازندگان این اثر، داستان Metro Exodus از مجموع دو بازی قبلی طولانی‌تر است.

به گزارش وی جی مگ، جان بلوچ تهیه‌کننده اجرایی بازی از استودیو 4A Games در گفتگو با GamesCentral اظهار کرد جدیدترین قسمت از مجموعه Metro در زمینه داستانی نیز جاه‌طلبانه‌ترین عنوان بوده و داستان Metro Exodus از مجموع دو بازی قبلی طولانی‌تر است که در نوع خود بسیار جالب به نظر می‌رسد زیرا هر دو عنوان قبلی یعنی Metro 2033 و Metro Last Light از نظر داستانی بسیار غنی بودند. «این بار داستان بازی از دو بازی 2033 و Last Light و هم‌چنین تمامی بسته‌های الحاقی که برای آن‌ها منتشر شد طولانی‌تر است. ما به پلیر اجازه می‌دهیم تا بتواند در محیط با استفاده از سلاح‌های مختلف پیشروی کند. اما توصیه ما بدین شرح است که پلیر هنگام برخورد با دنیای جذاب، داستان و اتمسفر بازی رویکردی با تفکر بیشتر و محتاطانه‌تر را دنبال کند.»

بخش زیادی از این مسئله به وجود مکانیک‌ انتخاب و پیامد و عواقب آن مربوط می‌شود و بلوچ نیز روی آن تاکید زیادی دارد. «بازی شما را تشویق می‌کند تا در سناریوهای مختلف رویکردی آرام‌تر و با مراقبت بیشتر در پیش بگیرید. Metro Exodus به این موضوع که چگونه پلیر بازی را تجربه می‌کند واکنش نشان می‌دهد. ما می‌خواهیم تا گیمر در نقش آرتیوم قرار بگیرد و شخصیت او را با اعمال و انتخاب‌هایی که در بازی انجام می‌دهد تعریف کند. در بازی فرصت‌هایی تعبیه شده است تا گیمر با پیامد انتخاب‌هایی که صورت داده مواجه شود.»

عنوان Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − پنج =