اخبار بازی

شروع دوباره ساخت بازی Metroid Prime 4

شروع دوباره ساخت بازی Metroid Prime 4

وی جی مگ: فرآیند توسعه و ساخت بازی Metroid Prime 4 دوباره از ابتدا آغاز شد. اکنون استودیو Retro Studios که تولید سه‌گانه ابتدایی این مجموعه را در کارنامه داشته وظیفه توسعه بازی را برعهده گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، شین‌یا تاکاهاشی که مسئولیت تولید این پروژه را از کمپانی نینتندو برعهده دارد با انتشار بیانیه ویدئویی شروع دوباره ساخت بازی Metroid Prime 4 را اعلام کرد. به نظر می‌رسد روند توسعه بازی مذکور نتوانست به حد انتظار و استانداردهای لازم کمپانی دست پیدا کند. به همین دلیل شرکت نینتندو تصمیم سختی را اتخاذ کرد و براساس آن تمامی محتویاتی که پیش از این تولید شده بودند دور ریخته شد و به دنبال آن توسعه بازی از سر گرفته شد. به گفته تاکاهاشی مدت زمانی طول خواهد کشید تا سازندگان بتوانند به‌روزرسانی جدیدی را در خصوص وضعیت تولید عنوان Metroid Prime 4 به اشتراک بگذارند.

کنسوکه تانابه تهیه‌کننده مجموعه Metroid هم‌چنان روی این پروژه کار خواهد کرد. اما وظیفه توسعه بازی برعهده استودیو Retro Studios گذاشته شده است. استودیویی که سابقه ساخت نسخه‌های اول تا سوم این سری را داشته است. عنوان Retro Studios برای اولین بار در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد ولی در آن موقع خبری از استودیو Retro Studios به عنوان توسعه‌دهنده این اثر نبود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =