اخبار بازی

شایعه: به‌زودی Metroid Prime Trilogy برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

شایعه: به‌زودی Metroid Prime Trilogy برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

وی جی مگ: در حالی که امروز اعلام شد ساخت بازی Metroid Prime 4 به دلیل نرسیدن به استانداردهای لازم از ابتدا آغاز شده و تا مدت‌ها از آن خبری نخواهیم شنید اما شاید طرفداران این مجموعه به‌زودی بتوانند سه‌گانه ابتدایی را روی کنسول هیبریدی نینتندو تجربه کنند. زیرا شایعات بیان می‌دارند به‌زودی Metroid Prime Trilogy برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، برای مدتی است که شایعاتی مختلف پیرامون عرضه پورت Switch مجموعه بازی Metroid Prime Trilogy شنیده می‌شود. اخیرا Imran Khan نویسنده وبسایت گیم اینفورمر در توییتر خود عرضه Metroid Prime Trilogy برای Nintendo Switch را مورد تایید قرار داده و اظهار کرد توسعه این نسخه مدت‌هاست که به اتمام رسیده است و ظاهرا قرار بود رونمایی آن در رویداد The Game Awards صورت بگیرد.

به نظر می‌رسد نمایش این نسخه قرار بوده به همراه Metroid Prime 4 در مراسم The Game Awards 2018 صورت بگیرد اما کمپانی نینتندو با رونمایی این بازی بدون نمایش Metroid Prime 4 احساس رضایت نداشته و به همین دلیل رونمایی نسخه Trilogy برای Switch را کنسل شده است. چنان‌چه اظهارات نویسنده گیم اینفورمر صحت داشته باشد می‌توان انتظار داشت به‌زودی Metroid Prime Trilogy برای Switch معرفی و عرضه شود. کالکشنی که پیش از این برای Wii و WiiU هم عرضه شده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 12 =