اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال خرید استودیو Obsidian Entertainment

مایکروسافت به دنبال خرید استودیو Obsidian Entertainment 1

وی جی مگ: ضعف بازی‌های انحصاری باعث شده طی سال‌های اخیر مایکروسافت ضعف‌های زیادی را تجربه کند و برای بهبود این موضوع در E3 2018 خبر از خرید و احداث چند استودیو جدید داد اما اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت به دنبال خرید استودیو Obsidian Entertainment است که توسعه Fallout New Vegas  را در کارنامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت کوتاکو گزارش داده که منبعی نزدیک به مایکروسافت آنها را باخبر کرده که این کمپانی در مراحل انتهایی خرید استودیو Obsidian Entertainment قرار دارد و این موضوع 90 درصد پیشرفت داشته. به نظر می‌رسد که در زمینه نهایی شدن قرارداد خرید استودیو Obsidian Entertainment تنها اعلام نهایی از مایکروسافت باقی مانده.

با نگاهی به سابقه استودیو Obsidian Entertainment متوجه می‌شویم که اکثر عناوین توسعه پیدا کرده از آنها از دید استاندارد در سطح قابل قبولی قرار داشته‌اند و شاید بیشتر اوقات به واسطه حواشی یا نبود منابع کافی در زمینه مالی و زمانی موفق به پیاده‌سازی درست ایده‌های خود نشده‌اند.

استودیویی که به صورت تخصصی روی ژانر نقش آفرینی کار می‌کند و می‌تواند با پشتیبانی درست مایکروسافت به روزهای اوج خود بازگردد.  استودیویی که سابقه کار روی بازی Fallout New Vegas و Alpha Protocol را دارد. با این حال هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده و باید کمی صبر کرد تا مایکروسافت جزئیات بیشتری از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − دو =