اخبار بازی

نسخه بدون درایو Xbox One سال 2019 عرضه می‌شود

نسخه بدون درایو Xbox One سال 2019 عرضه می‌شود

وی جی مگ: گزارش جدیدی منتشر شده از سوی وبسایت Thurrott مدعی شده که شرکت مایکروسافت برنامه دارد تا نسخه بدون درایو Xbox One را در سال 2019 عرضه کند.

به گزارش وی جی مگ، منابع داخلی بیان می‌دارند این کنسول جدید به خانواده Scarlett که از آن به عنوان اسم رمز کنسول نسل بعدی مایکروسافت یاد می‌شود ارتباطی نداشته و به نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از نسل فعلی Xbox One اشاره دارد. اگرچه هنوز هیچ گونه تاییدیه از سوی مایکروسافت درباره این اطلاعات صورت نگرفته است اما جزئیات این گزارش بیان می‌دارد که نسخه بدون درایو Xbox One در سال 2019 در دسترس قرار می‌گیرد و به کاربران اجازه استفاده از دیسک را نخواهد داد.

هم‌چنین ظاهرا شرکت مایکروسافت روی یک برنامه “دیسک به دیجیتال” در حال کار بوده که اجازه می‌دهد بازی‌های فیزیکی خود را به نسخه‌های دیجیتالی تبدیل کنید. بدین شرح که با مراجعه به خرده‌فروشی‌های مشخص می‌توان نسخه‌های فیزیکی را با کد دیجیتال تعویض کرد. در این حال شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا مایکروسافت باید در انتهای عمر کنسول نسل فعلی خود نسخه‌ای جدید و بدون درایو از آن را منتشر کند. گزارش مذکور اظهار می‌کند این کنسول بدون درایو حدود 100 دلار ارزان‌تر از نسخه معمولی خواهد بود. بنابراین نسخه جدید پلتفرم مایکروسافت حدود 200 دلار یا کمتر قیمت خواهد داشت.

منابع نام‌برده هم‌چنین مدعی شده‌اند مایکروسافت هنوز تصمیم نهایی خود مبنی بر این که Scarlett از دیسک و درایو پشتیبانی کند یا خیر را نگرفته است که البته انتظار می‌رود تصمیم نهایی به زودی اتخاذ شود. در آخر هم گفته شد نسخه بدون درایو Xbox One احتمالا در بهار 2019 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 8 =