اخبار بازی

تایید پشتیبانی Xbox One از موس و کیبورد

تایید پشتیبانی Xbox One از موس و کیبورد

وی جی مگ: با تایید مدیر Xbox یعنی فیل اسپنسر پشتیبانی Xbox One از موس و کیبورد مورد تایید قرار گرفت. به‌علاوه قرار است در ماه نوامبر در مکزیکوسیتی کنفرانس X018 برگزار شود.

به گزارش وی جی مگ، در طول چند هفته آینده پشتیبانی Xbox One از موس و کیبورد برای کابران Xbox Insider در دسترس قرار خواهد گرفت. از این به بعد چنان‌چه توسعه‌دهندگان مایل باشند می‌توانند پشتیبانی از موس و کیبورد را بازی‌های خود قرار دهند و حتی چگونگی استفاده از آن را نیز مشخص نمایند. عملکرد این موضوع به اساس بازی بستگی داشته و هر سازنده برای استفاده از آن آزادی کامل خواهد داشت. این قابلیت به صورت پیش‌فرض در هیچ بازی فعال نمی‌شود.

به گفته شرکت مایکروسافت بیشتر موس و کیبوردها با کنسول Xbox One بدون مشکل کار خواهند کرد با این حال آن‌ها همکاری را با کمپانی Razer ترتیب داده‌اند تا محصولی مخصوص به Xbox تولید نماید. عنوان MMO رایگان Warframe به عنوان اولین بازی معرفی شد که قرار است از این قابلیت حداکثر بهره را ببرد. در آینده نیز بازی‌های بیشتری از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

کنفرانس X018  نیز یک “جشن جهانی مرتبط با برند Xbox” بوده که خبرها، اولین نمایش‌ها و سورپرازهایی در ارتباط با Xbox را شامل می‌شود. این رویداد در چهارمین دوره Xbox FanFest در مکزیکوسیتی و برابر 10 نوامبر 2018 (19 آبان 97) به صورت زنده پخش می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − دو =