اخبار بازی

شایعه: معرفی نسل آینده Xbox در E3 2019

شایعه: معرفی نسل آینده Xbox در E3 2019

وی جی مگ: در کنفرانس E3 سال گذشته بود که کمپانی مایکروسافت به صراحت اعلام کرد در حال کار روی فرایند تولید نسل بعدی کنسول خانگی خود است. اکنون براساس اطلاعات جدید به نظر می‌رسد نسل آینده Xbox در E3 2019 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از نشریه فرانسوی JeuxVideo کمپانی مایکروسافت قصد دارد از نسل بعدی کنسول خود تحت عنوان Xbox Scarlett در تابستان و در نمایشگاه E3 رونمایی کند. پروژه Scarlett قرار است خود به دو دستگاه مجزا به نام‌های Anaconda و Lockhart تقسیم شود. Xbox Lockhart اسم رمز نوع معمولی این کنسول بوده و برای افرادی مناسب است که تنها می‌خواهند به اکوسیستم Xbox وارد شوند. Xbox Anaconda نوع ویژه و High-end آن به شمار می‌رود و محصولی به مانند Xbox One X است. مدل Anaconda از مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تر در CPU و RAM بهره می‌برد.

اگرچه قرار است رونمایی از این کنسول در ماه ژوئن انجام شود اما گفته می‌شود عرضه آن در سال 2020 به وقوع می‌پیوندد. به‌علاوه بازی مورد انتظار Halo Infinite قرار است به عنون بازی لانج هر دو مدل Xbox Anaconda و Xbox Lockhart عرضه شود. البته این اثر هم‌چنان در زمان انتشار برای Xbox One هم منتشر می‌شود. در حال حاضر معرفی نسل آینده Xbox در E3 2019 و سایر موارد اشاره شده در این خبر در حد شایعه بوده و باید تا زمان انتشار اطلاعات رسمی منتظر ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − یازده =