اخبار بازی

منتظر بازگشت بازی Lost Odyssey باشیم ؟

منتظر بازگشت بازی Lost Odyssey باشیم ؟

وی جی مگ: مایکروسافت به تازگی حق امتیاز بازی Lost Odyssey را برای بار دیگر ثبت کرد. نقش آفرینی ژاپنی که توسط استودیو Mistwalker توسعه پیدا کرده بود در سال 2007 برای اولین‌بار به صورت انحصاری برای Xbox 360 منتشر شده بود.

به گزارش وی جی مگ، بازی Lost Odyssey اولین پروژه هیرونوبو ساکاگوچی خالق Final Fantasy بعد از ترک کمپانی Square Enix بود. اثری که بسیاری اعتقاد دارند یکی از بهترین نقش آفرینی‌های ژاپنی نسل هفتم و بهترین بازی Xbox 360 در این ژانر بود.

هرچند بازی Lost Odyssey در زمان انتشار توانست عملکرد قابل قبولی از دید کیفی و اقتصادی داشته باشد اما بیش از یک دهه است که غیرفعال باقی مانده و ممکن است ثبت دوباره حق امتیاز آن از سوی مایکروسافت نشانه‌ای برای بازگشت این عنوان جالب توجه باشد.

نکته جالب توجه این است که حق امتیاز ثبت شده از سوی مایکروسافت ارتباط مستقیمی با بازی‌های ویدئویی داشته و آنها حتی حق استفاده از امتیاز اسباب‌بازی، فیلم، وبسایت و موارد دیگر را دوباره به ثبت نرسانده.

در حال حاضر کارگردان و خالق بازی Lost Odyssey مشغول کار روی جدیدترین نسخه از مجموعه Terra با نام Terra Wars برای iOS و Android است اما چندی پیش ساکاگوچی در مصاحبه‌ای با نشریه فامیتسو اعلام کرده بود مشغول ساخت اثری جدید است و ممکن است این موضوع نشانه‌ای برای بازگشت او به بازار کنسول‌های خانگی باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − شانزده =