اخبار بازی

رضایت مایکروسافت از فروش Sea of Thieves و State of Decay 2

رضایت مایکروسافت از فروش Sea of Thieves و State of Decay 2

وی جی مگ: عرضه دو بازی State of Decay 2 و Sea of Thieves در ابتدای سال به صورت انحصاری برای XBOX ONE و Windows 10 عدم استقبال منتقدان را به دنبال داشت. با این حال این موضوع باعث نشد از اشتیاق برخی از طرفداران مایکروسافت برای تجربه این عناوین کاسته شود. همین مورد باعث شد تا شرکت مایکروسافت از فروش Sea of Thieves و State of Decay 2 رضایت داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی برند Xbox در صحبت با وبسایت GamesIndustry اظهار کرد فروش Sea of Thieves و State of Decay 2 از سطح انتظارات بیشتر بوده و رضایت مایکروسافت را به همراه داشته است. «عنوان Sea of Thieves اولویت زیادی برای ما دارد. با این حال هر دو عنوان State of Decay 2 و Sea of Thieves موفقیت بزرگی برای ما در بهار گذشته به دست آوردند. عملکرد هر دو اثر از سطح انتظار ما فراتر بوده است. عنوان Sea of Thieves بیش از 5 میلیون نسخه به فروش رسانده و بازی State of Decay 2 هم 3 میلیون مخاطب دارد. فروش هر دو بیش از آنچه که ما انتظار داشتیم بوده و توجهات بسیاری را نیز به سمت سرویس Game Pass جلب کردند.»

نتیجه این مسئله بدین شرح است که شرکت مایکروسافت متعهد بوده تا به دلیل موفقیت تجاری عناوین نام‌برده از آن‌ها پشتیبانی بلند مدت به عمل بیاورد. «در رابطه با بازی Sea of Thieves، تیم سازنده آن یعنی استودیو Rare به صورت اختصاصی در حال کار روی محتویات و بسته‌های الحاقی است که همگی نیز رایگان بوده و در اختیار تمامی مخاطبین بازی قرار می‌گیرد. سازندگان بازی کشتی‌ها، کوئست‌ها و به طور کلی گیم‌پلی جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند تا مخاطبین آن سرگرم شوند با این حال بازی هر چند ماه یک بار بزرگ‌تر می‌شود و همین باعث می‌شود تا ما بتوانیم آن را به افراد جدیدی معرفی کنیم. این بازاریابی جدید بوده و افراد به منظور تجربه محتویات جدید مجبور نخواهند بود بازی جدیدی تهیه کنند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − یک =