اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال اضافه کردن Cross Play به Minecraft روی PS4

مایکروسافت به دنبال اضافه کردن Cross Play به Minecraft روی PS4

وی جی مگ: چند روز قبل بود که شرکت سونی سرانجام از موضع خود کوتاه آمد و اجازه قابلیت Cross Play برای بازی Fortnite را روی PS4 صادر کرد و حال مایکروسافت به دنبال اضافه کردن Cross Play به Minecraft روی PS4 است.

به گزارش وی جی مگ، به‌روزرسانی Better Together بازی Minecraft باعث شد تا پلیرهای نسخه‌های Xbox One و Switch به همراه اسمارت‌فون‌ها و PC نزد هم گرد شوند و با یکدیگر به تجربه بازی بپردازند. اکنون که سونی به این مسئله روی خوش نشان داده باید دید آیا می‌توان منتظر اضافه شدن Cross Play به Minecraft روی PS4 هم باشیم ؟ مایکروسافت معتقد است این امر نیز عملی خواهد شد.

این شرکت در گفتگوی خود با Windows Central ضمن این که متعهد نشد این مسئله حتما رخ خواهد داد توضیح داد «ما باور داریم که گیمرها باید این فرصت را داشته باشند که بتوانند بازی‌های مورد علاقه خود را به همراه افراد و دوستان نزدیک خود تجربه کنند. حال چه قرار باشد ارتباط بین شبکه را بین بازی‌هایی نظیر Rocket League و Fortnite ایجاد کنیم و یا بازی میان‌پلتفرمی را در Minecraft فراهم کنیم، ما از هر راهی که پلیرهای مختلف را دور هم جمع کند تا هنگام تجربه بازی‌ها، در کنار یکدیگر لذت ببرند حمایت و پشتیبانی می‌کنیم. ما بسیار علاقه‌مند هستیم تا پلیرهای PS4 را در اکوسیستم حاضر در Minecraft ببینیم. با این حال هنوز چیزی در این رابطه مشخص نشده است.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − یازده =