اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان بازی Left 4 Dead

مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان بازی Left 4 Dead

وی جی مگ: طی چند ساعت گذشته شایعه‌ای در فضای اینترنت پخش شده که بیان می‌دارد شرکت مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان بازی Left 4 Dead یعنی استودیو Turtle Rock است.

به گزارش وی جی مگ، این شایعه توسط اینسایدر معروف یعنی کاربر Klobrille به اشتراک گذاشته که مایکروسافت اخیرا با استودیو Turtle Rock که توسعه Evolve را نیز در کارنامه دارد صحبت‌هایی داشته است. چنان‌چه خاطرتان باشد Klobrille منبعی بود که پیش از E3 2018 از خریداری شدن استودیو Playground Games توسط مایکروسافت خبر داده بود. مسئله‌ای که در جریان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه نام‌برده مورد تایید رسمی قرار گرفت. در چند وقت گذشته نیز اخباری در رابطه با خرید Obsidian توسط کمپانی سازنده Xbox به گوش می‌رسد.

کاربر Klobrille در صفحه توییتر خود نوشت «می‌توانم بگویم کمپانی مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان بازی Left 4 Dead یعنی استودیو Turtle Rock بوده و مکالماتی بین طرفین صورت گرفته است. البته باید ذکر شود این موارد و احتمال وقوع آن در حال حاضر به هیچ وجه در سطح خرید استودیو Obsidian نمی‌باشد. بنابراین این پست را به عنوان “تاییدیه رسمی Klobrille” به حساب نیاورید. تنها می‌توان تایید کرد صحبت‌هایی صورت گرفته است. در هر صورت Turtle Rock توسعه‌دهنده بزرگی در زمینه عناوین چندنفره مخصوصا برای سرویس Game Pass به شمار می‌رود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =