اخبار بازی

علاقه مایکروسافت برای تبدیل به Netflix صنعت بازی

علاقه مایکروسافت برای تبدیل به Netflix صنعت بازی

وی جی مگ: شرکت مایکروسافت اخیرا تمرکز فراوانی روی سرویس‌‌های ابری مخصوص بازی داشته است. سرویس استریمی ابری مخصوص آن‌ها که Project xCloud نامیده می‌شود قرار است تا تغییراتی در صنعت ویدئوگیم ایجاد کند. به گفته ساتیا نادلا مدیر مایکروسافت این کمپانی بزرگ تمایل دارد تا با سرویس نام‌برده به Netflix صنعت بازی تبدیل شود.

به گزارش وی جی مگ، باید اشاره کرد پشتیبانی کمپانی‌های تردپارتی و ایجاد زیرساخت‌ها مسلما کمک بزرگی برای دستیابی به هدف مورد نظر است. به تازگی ساتیا نادلا دیداری با خبرنگاران داشته و در این ملاقات تکرار کرد که علاقه و اشتیاق دارد تا xCloud به Netflix صنعت بازی مبدل شود. نادلا ادامه داد که در اختیار داشتن گنجینه‌ای از بازی‌های انحصاری و تجربیات آن‌‎ها در عرصه PC و کنسول به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند به اهداف‌شان دست پیدا کنند.

«ما آن را با عبارت Netflix صنعت بازی عنوان می‌کنیم. ما دقیقا به اندازه سایرین فرصتی برای ساخت یک سرویس اشتراکی برای استریم در اختیار داریم. ما دسته‌بندی بزرگی از بازی‌های مخصوص خود و انحصاری را در اختیار داریم. ما موقعیت سازمان‌دهی شده‌ای در این زمینه داشته و هر دو تجارت کنسول و PC را در اختیار داریم. بنابراین هنگامی که مسئله به صنعت ویدئوگیم مربوط می‌شود ما تجارت بزرگ‌تر و گسترده‌تری در اختیار داریم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 8 =