اخبار بازی GamesCom 2018

برنامه Microsoft برای نسل آینده Xbox

نسل آینده Xbox

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که به نسل بعدی کنسول‌های بازی نزدیک می‌شویم و هر روز در مورد نسل بعدی این کنسول‌ها صحبت می‌شود و یکی از شرکت‌ها که همه ما با آن آشنا هستیم Microsoft است. بعضی از توسعه دهندگان بازی‌ها نیز صحبت‌هایی در مورد کنسول‌های نسل بعدی کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، در نمایشگاه Gamescom 2018 یکی از اعضای وب‌سایت DualShockers صحبتی با Aaron Greenberg مدیر بازاریابی بازی‌های Xbox داشت و در مورد تجربه‌ آن‌ها از Xbox one سوال کرد و اینکه چه چیزی در نسل بعدی کنسول Xbox مهم خواهد بود. Greenberg در جواب گفت که هدف اصلی تمرکز روی طرفداران است و روی دست‌آورد‌هایی که به تازگی داشته‌اند تاکید دارند مانند سازگاری و نوآوری در سخت‌افزار.

او گفت:« من فکر می‌کنم بزرگترین چیز برای کمپانی ما این است که هیچ وقت رضایت مشتری‌ها را از دست ندهیم. همیشه باید طرفداران را در اولویت قرار داد. اگر با هر تصمیمی که می‌گیرید به آن‌ها فکر کنید، از هر محصولی، با هر تصمیمی که مربوط به تاریخ انتشار و مدیرت سایر چیزها است، اگر مشتری را در اولویت قرار بدهید کار درستی را انجام می‌دهید. فکر می‌کنیم مهم‌ترین کار این است که هیچ‌وقت تمرکز را از روی مشتری برنداریم. من واقعا افتخار می‌کنم که این تیم رهبری، تیمی است که تجارت Xbox one را بر عهده داشت و اگر ببینید که این تیم چه کار‌هایی در مورد سازگاری و نوآوری در مورد سخت‌افزار مانند کنترلر Elite انجام داده است، می‌فهمید که چیزهای بیشتری خواهد آمد و طرفداران نیز عضوی از سفر ما بودند.»

وقتی که در مورد نسل بعدی Xbox پرسیده شد که آیا Scarlett نامیده می‌شود او پاسخی نداد و گفت می‌توانید هر جور که دوست دارید آن را بنامید. در کل به نظر می‌رسد که کمپانی Microsoft در مسیر درستی است و  قرار است در نسل بعد یک کنسول فوق‌العاده از این شرکت داشته باشیم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =