اخبار بازی

پرداخت درون برنامه‌ای به Red Dead Online اضافه می‌شود

پرداخت درون برنامه‌ای به Red Dead Online اضافه می‌شود

وی جی مگ: روز گذشته بالاخره بتا Red Dead Online به صورت رسمی شروع شد و تا انتهای هفته در اختیار تمامی کاربرها قرار می‌گیرد. بخش چند نفره بازی Red Dead Redemption 2 که به نظر می‌رسد جدای از واحد اصلی پول بازی یعنی دلار از یک واحد دیگر با نام Gold Bars پشتیبانی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این اطلاعات عملا ثابت می‌شود که پرداخت درون برنامه‌ای به Red Dead Online اضافه می‌شود. در حال حاضر کاربرها این قابلیت خاص از Red Dead Online را با نام Horse Cards می‌شناسند تا نهایتا نام رسمی آن از سوی Rockstar Games مشخص شود.

پرداخت درون برنامه‌ای به Red Dead Online در شرایطی اضافه خواهد شد که می‌دانیم واحد آن Gold Bars یا همان شمش‌های طلا است و ساختاری شبیه به Shark Cards دارد که اولین‌بار در GTA Online معرفی شد. از سوی دیگر Rockstar Games نیز بیکار نبوده و به این موضوع واکنش نشان داده.

آنها در بیانیه‌ای رسمی تایید کرده‌اند که بخش‌هایی از منوهای داخل بازی فعلا در دسترس نیستند و بعد از اتمام بتا و راه‌اندازی فروش داخلی Red Dead Online، کاربرها امکان استفاده از آنها را به دست می‌آورند. با این موضوع می‌توان تایید کرد که پرداخت درون برنامه‌ای به Red Dead Online‌ یا بهتر است بگوییم نسخه نهایی آن اضافه می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − نه =