اخبار بازی

از دید Bethesda میلیون‌ها نفر درحال تجربه Fallout 76 هستند

از دید Bethesda میلیون‌ها نفر درحال تجربه Fallout 76 هستند

وی جی مگ: میلیون‌ها نفر درحال تجربه Fallout 76 – وضعیت Fallout 76 به حدی وخیم بوده که باعث شده عملکرد تجاری آن به صورت قابل توجهی ضعیف‌تر از Fallout 4 باشد. در حالی که وجود باگ‌های مختلف به ذات این مجموعه تبدیل شده بود این قضیه به حدی در آخرین نسخه این فرنچایز شدید بوده که بسیاری تلاش کردند بازی را به ناشر بازگردنده و پول خود را پس بگیرند. با این حال کمپانی Bethesda معتقد است میلیون‌ها نفر درحال تجربه Fallout 76 هستند.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت به تازگی به‌روزرسانی در وبسایت رسمی خود منتشر کرده و در خصوص پیشرفت‌ها و بهبودهایی که قرار است در بازی اعمال شود صحبت کرده است. «از تمامی مخاطبینی که Fallout 76 را تجربه کردند و این سفر را با ما آغاز کردند بسیار تشکر و قدردانی می‌کنیم. میلیون‌ها نفر درحال تجربه Fallout 76 بوده و آن را به میزان زیادی هم بازی می‌کنند. ما شنیدن‌ داستان‌‌های شما، به اشتراک گذاشتن تصاویر و جنگیدن در کنار شما برای بازسازی Appalachia را بسیار دوست داریم.»

در ادامه Bethesda به تعهدش در خصوص پشتیبانی طولانی مدت از Fallout 76 پرداخت و اظهار کرد به منظور رفع ایرادات و مشکلات بازی، تغییرات و بهبودهای مختلفی در راه هستند. به‌علاوه افزوده‌ شدن رویدادها و کوئست‌ها، ورودی برای Vault جدید و PvP جناح محور از دیگر موارد قابل اشاره برای بازی خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 10 =

  • :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    هیچ واکنشی جز خندیدن ندارم