اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های فعال بازی Minecraft به 91 میلیون نفر رسید

تعداد مخاطب‌های فعال بازی Minecraft به 91 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: تعداد مخاطب‌های فعال بازی Minecraft به 91 میلیون نفر رسید. ساخته کمپانی Mojang مدت‌هاست که به موفقیت و رشد توقف‌ناپذیر خود ادامه می‌دهد و پس از به تصاحب در آمدن توسط شرکت مایکروسافت در سال 2014 با مبلغ 2.5 میلیارد دلار نیز رشد بازی کاهش پیدا نکرده است.

به گزارش وی جی مگ، هلن چیانگ ناظر بازی Minecraft از شرکت مایکروسافت در گفتگو با Business Insider اعلام کرد تعداد مخاطب‌های فعال بازی Minecraft به 91 میلیون نفر رسیده و این عنوان مجموعا 150 میلیون نسخه به فروش رسانده است. توسعه‌دهندگان بازی قصد دارند تجربه‌های جدیدی را مانند Minecraft: Dungeons به اثر خود اضافه کنند تا بازی تنوع بیشتری به خود بگیرد. با این حال هم‌چنان چیانگ معتقد است Minecradt نیازی به نسخه دنباله ندارد. «به نظر من ساخت دنباله رسمی برای Minecraft چندان منطقی نیست. معمولا نسخه‌های دنباله همیشه باعث دو دستگی مخاطبین می‌شوند. یک دست و دور هم نگه داشتن مخاطبین فلسفه اصلی بازی محسوب می‌شود و حتی هنگام گسترش تجربه بازی نیز این موضوع در اولویت قرار دارد.

به همین دلیل است که به‌روزرسانی‌های بازی رایگان هستند. ما نمی‌خواهیم از پلیر درخواست کنیم به منظور تجربه بازی از Minecraft 1 به Minecraft 2 مشغول شود. ما تنها از مخاطبین خود می‌خواهیم تا از این بازی لذت ببرند. به منظور گسترش تجربه بازی نیز به جای انتشار یک نسخه جدید به مانند بسیاری از فراچایز‌های دیگر، برای Minecraft راه‌های منطقی‌تری وجود دارد.»

Jens Bergentsen از تیم توسعه‌دهنده کمپانی Mojang هم مدتی پیش اظهار کرد ساخت دنباله برای Minecraft چندان منطقی و ضروری نیست. زیرا مخاطب می‌تواند Minecraft 2 را درون دنیای Minecraft خلق کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =