اخبار بازی

اظهار نظر میازاکی درباره بازی Bloodborne 2

اظهار نظر میازاکی درباره بازی Bloodborne 2

وی جی مگ: چندی پیش به واسطه قرار گرفتن یک Easter Egg در بازی واقعیت مجازی Deraciné این شایعه شکل گرفت که بازی Bloodborne 2 در حال ساخت است اما با اظهار نظر هیدتاکا میازاکی خالق این مجموعه و البته بازی Dark Souls می‌توان نتیجه گرفت که فعلا نباید به این زودی‌ها منتظر معرفی این اثر باشیم.

به گزارش وی جی مگ، مدت‌ها بعد از شایعات اولیه بالاخره میازاکی در جریان مصاحبه اخیر خود با یک رسانه اسپانیاییر توضیحاتی را درباره بازی Bloodborne 2 ارائه کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن را مرور می‌کنیم.  این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قسمت اول مجموعه Bloodborne یکی از موفق‌ترین آثار انحصاری نسل فعلی کنسول‌های خانگی است و چندی پیش اعلام شد تعداد مخاطب‌های آن از 11 میلیون نفر گذشته.

میازاکی اما در جریان مصاحبه خود توضیح داده «درباره Easter Egg بارها با تیم سازنده بازی صحبت کردیم و دلیل اصلی قرار دادن آن علاقه شخصی تیم تولیدکننده به بازی Bloodborne‌ بود. با این حال باید توضیح دهم که این Easter Egg به نشانه معرفی یا ساخت بازی Bloodborne 2 نیست. من در جایگاهی نیستم که بتوانم درباره این بازی صحبت کنم.»

با وجود توضیحات ارائه شده نمی‌توان از این موضوع چشم‌پوشی کرد که بازی Bloodborne مطمئنا از اهمیت بالایی برای سونی برخوردار است و کمپانی ژاپنی احتمالا در آینده برنامه‌های بیشتری برای این عنوان محبوب خواهد داشت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =

  • به احتمال زیاد برای نسل بعدی سونی اجازه ساختشو بده ولی واقعا سونی یه کاری که انجام داده و ممکن همین کارش باعث بشه که بیشتر گیمرا بازم برن سمت کنسول سونی تو نسل بعد همین حجم زیاد ای پی های جدید و قدیمی هست که تو این نسل ساخته و تقریبا بیشترشون داستانو جایی تموم کردن که انتظار برای ساخت نسخه بعدی خیلی سخت بشه و از قضا همه ادامه ها هم میره برا نسل بعد مثل گاد اسپایدی هورایزون و حتی انچارتد