اخبار بازی

ساخت بازی جدید خالق Xenoblade Chronicles شروع شد

ساخت بازی جدید خالق Xenoblade Chronicles شروع شد

وی جی مگ: ساخت بازی جدید خالق Xenoblade Chronicles و استودیو Monolith Soft آغاز شد. واحد تولید اصلی استودیو Monolith Soft که توسعه قسمت اول و دوم از Xenoblade Chronicles و هم‌چنین Xenoblade Chronicles X را در کارنامه دارد آگهی استخدام شغلی را منتشر کرده که نشان می‌دهد مشغول کار روی پروژه جدید خود است.

به گزارش وی جی مگ، این تیم که توسط تتسویا تاکاهاشی خالق سری بازی Xeno اداره می‌شود هم‌اکنون روی بازی جدید نقش‌آفرینی کاملا جدیدی کار می‌کند. پروژه‌ای که تاکاهاشی مدت‌هاست تمایل داشته تا آن را تولید کند. بازی برای مدتی‌ست که در وضعیت پیش تولید قرار داشته و توسعه آن از چند سال قبل آغاز شده است. اکنون با توجه آگهی شغلی قرار است فرایند تولید با سرعت بیشتری دنبال شود. این استودیو به دنبال استخدام برنامه‌نویس، طراح هنری و فنی و هم‌چنین مدیریت و پشتیبانی کارمندان است. براساس اطلاعات منتشر شده این پروژه نیز برای کنسول Nintendo Switch در حال ساخت است.

با این حال با توجه به این که Monolith Soft چهار واحد تولید و استودیو دارد جای نگرانی برای طرفداران Xenoblade وجود نخواهد داشت. خالق Xenoblade Chronicles مدتی پیش اعلام کرد برای جلوگیری از یکنواختی دوست دارد تغییری به کار خود داده و اکنون که در حال کار روی پروژه جدیدی است می‌توان انتظار داشت سایر شعبه‌های استودیو Monolith Soft ساخت دنباله Xenoblade را ادامه دهند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − شش =