اخبار بازی

فاجعه‌ای دیگر در سینما با فیلم Monster Hunter

فاجعه‌ای دیگر در سینما با فیلم Monster Hunter

وی جی مگ: در ماه می گذشته بود که اعلام شد فیلم Monster Hunter با بازی Milla Jovovich بازیگر فیلم‌های Resident Evil در حال ساخت است. اکنون اطلاعات بیشتری توسط کارگردان این اثر اقتباسی سینمایی به اشراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، Paul W.S Anderson که وظیفه کارگردانی فیلم Monster Hunter را برعهده دارد اخیرا در مجموعه عملی-تخیلی ترسناکی در یوتیوب تحت عنوان Origin اطلاعاتی در خصوص پروسه تولید فیلم سینمایی نام‌برده به اشتراک گذاشته است. براساس گفته کارگردان فیلم در طول روایت خود مانسترهای عظیم‌الجثه‌ای را به تصویر می‌کشد. در ادامه جزئیات اندکی در خصوص انتخاب بازیگران ارائه شد و به‌زودی تیم تشکیل‌‌دهنده بازیگران نیز معرفی خواهد شد. این در حالی اسم که Anderson اظهار کرد «Milla Jovovich قطعا در فیلم حضور خواهد داشت. مجموعه‌ دیگری از بازیگران بسیار مهیجی به این بازیگر اضافه خواهند شد اما در حال حاضر نمی‌توان نام آن‌ها را فاش کرد.»

Anderson در ادامه خود را به عنوان یکی از طرفداران سری بازی Monster Hunter معرفی و اظهار کرد به مدت 10 سال است با کپکام در حال گفتگو بوده تا بتواند این فیلم را توسعه دهد. فیلم‌برداری این اثر قرار است در کیپ‌تاون واقع در آفریقای جنوبی انجام شود که به گفته کارگردان مناظر و چشم‌اندازهای آن برای ساخت فیلمی براساس Monster Hunter عالی به نظر می‌رسد.

با این حال با توجه به سابقه‌ای که Paul W.S Anderson در ساخت سری فیلم‌‌های Resident Evil داشته که همواره از جانب منتقدان و طرفداران بازخوردهای ناامید‌کننده‌ای دریافت کرده‌اند بعید است بتوانیم شاهد اقتباسی باکیفیت و خوش‌ساخت از Monster Hunter بر پرده نقره‌ای سینما باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 11 =