اخبار بازی

زمان اکران فیلم Monster Hunter مشخص شد

زمان اکران فیلم Monster Hunter مشخص شد

وی جی مگ: با اعلام شرکت Sony Pictures زمان اکران فیلم Monster Hunter مشخص شد. فیلمی که سال گذشته تنها چند عکس از آن منتشر شد و تاکنون اطلاعات چندانی پیرامون آن به اشتراک گذاشته نشده بود.

به گزارش وی جی مگ، زمان اکران فیلم Monster Hunter برابر با 4 سپتامبر 2020 اعلام شده است. فیلمی که به گفته کپکام توسط Paul W. S. Anderson کارگردانی می‌شود که ساخت چند نسخه از فیلم‌های Resident Evil را هم در کارنامه دارد. Milla Jovovich که در پیش از این نقش آلیس را در مجموعه فیلم‌های Resident Evil ایفا کرده بود در Monster Hunter هم نقش اصلی را برعهده دارد. به‌علاوه بازیگران دیگری مانند Diego Boneta، Ron Perlman و Tony Jaa هم Jovovich را در این فیلم همراهی می‌کنند.

طرح کلی فیلم سینمایی Monster Hunter بدین شرح است که در آن تعدادی از سربازان United Nations از طریق یک پرتال به درون بُعد دیگری سقوط می‌کنند و سپس متوجه می‌شوند در دنیایی قرار دارند که توسط هیولاهای عظیم‌الجثه احاطه شده است. پس از آن، این سربازان باید سعی کنند علاوه‌بر زنده ماندن راهی پیدا کنند تا پرتال اشاره شده را ببندند تا بدین طریق مانند عبور هیولاها از آن و خرابی سیاره زمین شوند.

پس از منتشر شدن اولین تصاویر فیلم، طرفداران چندان از آن استقبال نکردند و مدعی شدند بسیاری از عناصر استفاده شده در فیلم هم‌چون لباس‌ها و موارد دیگر به مجموعه بازی Monster Hunter وفادار نبوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − دو =