اخبار بازی

فروش دو میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World در استیم

فروش دو میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World در استیم

وی جی مگ: سرانجام بازی Monster Hunter World در استیم برای PC منتشر شد و در همان روز اول عرضه توانست آمار بزرگی در جذب پلیرهای همزمان برای خود به ثبت برساند. اکنون براساس اطلاعات منتشر شده در همین مدت زمان اندکی که از انتشار نسخه PC می‌گذرد دو میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World در استیم به فروش رفته است.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات توسط فروم ResetEra به اشتراک گذاشته شده و آمار آن هم توسط Steamspy فراهم شده است. اگرچه این آمار و ارقام شاید به صورت صد در صد صحیح نباشند اما بازی Monster Hunter World تاکنون عملکرد بسیار مطلوبی را از خود روی PC نشان داده است. علاوه‌بر میزان فروش، گزارش منتشر شده بیان می‌دارد تعداد کاربران همزمان ساخته شرکت کپکام که مشغول تجربه آن بودند به 292 هزار نفر رسیده است. البته پس از آن، میزان پلیرهای همزمان ثبت شده برای آن به 250 هزار کاهش پیدا کرد و این در حالی است که هنوز آخر هفته فرا نرسیده است.

تمامی این موارد منطقی هم به نظر می‌رسد. با توجه به این که نسخه PC بازی Monster Hunter World از رزلوشن 4K و انیمیشن‌های 60 فریم برخوردار است، سریع‌ترین نسخه موجود در بازار محسوب می‌شود. شرکت کپکام نیز مشغول کار روی بهینه‌سازی بیشتر بازی بوده تا هر چه بیشتر روان شود. شکی وجود ندارد که با انتشار چارت هفتگی ده بازی پرفروش استیم، Monster Hunter World جز ده بازی یا حتی در مکان نخست قرار داشته باشد و برای چند هفته نیز به راحتی می‌تواند حضور داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + شانزده =