اخبار بازی

فروش بازی Monster Hunter: World به 10 میلیون نسخه رسید

فروش بازی Monster Hunter: World به 10 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: با اعلام شرکت کپکام فروش بازی Monster Hunter: World به 10 میلیون نسخه رسید. به نظر می‌رسد موفقیت‌های تجاری این اثر اکشن نقش‌آفرینی تمامی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، جدیدترین نسخه از مجموعه بازی محبوب Monster Hunter چند ماهی است که برای کنسول‌های خانگی در دسترس قرار گرفته و توانسته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. با انتشار نسخه PC بازی Monster Hunter: World هم رکوردهای جدیدی برای آن به ثبت رسید. در روز اول عرضه روی استیم، این اثر بیشترین میزان پلیرهای همزمان یک بازی برای سال 2018 را با تعداد 239,779 کاربر به خود اختصاص داد. باید توجه کرد آخرین میزان فروش اعلام شده برای بازی نام‌برده تا انتهای ماه ژوئن برابر 8.3 میلیون نسخه بود که نشان می‌دهد عرضه نسخه PC کمک قابل توجهی به افزایش فروش آن کرده تا اکنون فروش بازی Monster Hunter: World به 10 میلیون نسخه برسد.

عنوان Monster Hunter: World یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که پلیرها را در برابر جانداران عظیم‌الجثه قرار می‌دهد. علاوه‌بر درگیری با موجودات داخل بازی، پلیرها باید بتوانند برای خود منابع مختلف جمع‌آوری کنند تا بتوانند به شکار خود ادامه دهند. اولین نسخه از سری Monster Hunter در سال 2004 عرضه شد. Monster Hunter: World که هم‌اکنون برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس است لقب پرفروش‌ترین بازی تاریخ شرکت کپکام را هم یدک می‌کشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 1 =