اخبار بازی

بازیسازها بیشتر به توسعه آثار خود برای Nintendo Switch علاقه دارند

بازیسازها بیشتر به توسعه آثار خود برای Nintendo Switch علاقه دارند

وی جی مگ: شرکت نینتندو با رویکردی که برای کنسول Nintendo Switch در پیش گرفت باعث شد تا این کنسول هیبریدی بستر و اکوسیستمی مناسب برای سازندگان تردپارتی و توسعه‌دهندگان مستقل باشد. ظاهرا این تلاش‌ها از سوی نینتندو تمربخش بوده زیرا براساس نظرسنجی صورت گرفته در GDC 2019 بازیسازها بیشتر به توسعه و ساخت آثار خود برای Nintendo Switch علاقه‌مند هستند.

به گزارش وی جی مگ، 45 درصد از مجموع چهار هزار توسعه‌دهنده‌ای که در این نظرسنجی شرکت کردند بیشتر علاقه‌مند به ساخت آثار خود برای Nintendo Switch هستند. این میزان Switch را در جایگاه بالاتری از نظر محبوبیت نزد بازیسازها قرار می‌دهد. چرا که آمار به دست آمده برای PS4 و PS4 Pro به 38 درصد و برای Xbox One و Xbox One X به 28 درصد اشاره داشته است. در همین نظرسنجی مشخص شد فروش آثار 24 درصد از توسعه‌دهندگان روی کنسول Switch بیشتر از حد متوسط بوده است. 20 درصد هم برابر با میزان متوسط بوده است.

با توجه به موفقتی که عناوین مختلف روی کنسول Nintendo Switch به دست می‌آورند تعجبی ندارد که روز به روز بر تعداد سازندگانی که بازی‌های خود را برای این کنسول می‌سازند و روی آن منتشر می‌کنند افزوده می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =