اخبار بازی

نسخه‌های بیشتری از مجموعه بازی Yakuza در کشورهای غربی منتشر می‌شود

نسخه‌های بیشتری از مجموعه بازی Yakuza در کشورهای غربی منتشر می‌شود

وی جی مگ: عنوان Yakuza Kiwami 2، نسخه بازسازی Yakuza 2 هم‌اکنون در بازار غرب هم در دسترس قرار گرفته است. عنوان نام‌برده در کنار عناوین Kiwami، نسخه ششم و Yakuza 0، چهارمین نسخه از این سری است که در یک سال و نیم گذشته برای کشورهای غربی منتشر می‌شود و توانسته محبوبیت سری را در خارج از ژاپن هم افزایش دهد. سگا نیز از این مسئله آگاه بوده و بر همین اساس به نظر می‌رسد نسخه‌های بیشتری از مجموعه بازی Yakuza در کشورهای غربی منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، تا سال آینده قرار است بازسازی قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم Yakuza در ژاپن عرضه شود و هنوز هیچ گونه اطلاعاتی مبنی عرضه آن‌ها برای سایر مناطق دنیا به گوش نرسیده است. با این حال نظرسنجی رسمی برگزار شده توسط سگا نشان می‌دهد انتشار این عناوین به همراه نسخه‌های اسپین‌آفی از مجموعه بازی Yakuza در کشورهای غربی در نظر گرفته می‌شود.

این نظرسنجی میزان علاقه کاربران برای خرید نسخه‌های ریمستر شده Yakuza، بازی‌های جدید این مجموعه و عناوین دیگری که توسط تیم سازنده توسعه یافته نظیر Fist of the North Star: Lost Paradise را بررسی می‌کند. به‌علاوه این نظرسنجی در خصوص بازی‌های اسپین‌آف مجموعه Yakuza هم‌چون Yakuza: Ishin! و Yakuza: Kenzan! که هرگز برای بازار غرب منتشر نشدند نیز پرس‌وجو می‌کند. کاملا مشخص است سگا در نظر دارد تا از نظر مخاطبین برای عرضه عناوین بیشتری از سری بازی محبوب Yakuza در غرب با خبر شده و نظرات آن‌ها را بررسی نماید. تردیدی وجود ندارد در آینده نسخه‌های بیشتری از این سری در سرتاسر دنیا انتشار می‌یابند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − یک =