اخبار بازی

بتا Mortal Kombat 11 فقط در دسترس PS4 و Xbox One‌ قرار می‌گیرد

بتا Mortal Kombat 11 فقط در دسترس PS4 و Xbox One‌ قرار می‌گیرد

وی جی مگ: پیش از این اعلام شده بود افرادی که تمایل دارند در بتا Mortal Kombat 11 شرکت کنند مجبورند بازی نام‌برده را پیش از انتشار پیش‌خرید نمایند. با این حال پلیرهای دو نسخه PC و Nintendo Switch حتی با وجود پیش‌خرید بازی هم قابلیت دسترسی به آن را نخواهند داشت زیرا بتا خصوصی بازی تنها برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در بخش پرسش و پاسخ وبسایت رسمی بازی کمپانی Warner Bros به صورت رسمی تایید کرد بتا Mortal Kombat 11 فقط در دسترس دارندگان PS4 و Xbox One‌ قرار می‌گیرد. این مسئله مخصوصا برای پلیرهای PC نگران‌کننده به نظر می‌رسد. زیرا عناوین ساخته شده توسط استودیو NetherRealm در چند سال اخیر با مشکلات پرفورمنس و بهینه‌سازی روی PC مواجه می‌شدند. در حالی که توسعه‌دهندگان به مخاطبین قول دادند تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا Mortal Kombat 11 به چنین سرنوشتی مواجه نشود اما عدم انتشار بتا خصوصی برای پلتفرم نام‌برده کمی نگران‌کننده است.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های PS4، XBox One، Nintendo Switch و PC عرضه می‌شود. بتا عنوان مذکور نیز از تاریخ 28 مارچ در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 7 =