اخبار بازی

شایعه: تاخیر در عرضه Mortal Kombat 11 برای Nintendo Switch

شایعه: تاخیر در عرضه Mortal Kombat 11 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: بدون شک معرفیMortal Kombat 11 برای Nintendo Switch یکی از اتفاقاتی بود که شاید کمتر کسی پیش‌بینی آن را کرده باشد. بازی که در همان ابتدا با زمان عرضه برای پلتفرم نینتندو معرفی شد اما اکنون شایعات می‌گویند که احتمالا با تاخیری اندک روانه بازار می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، یکی از وبسایت‌های نزدیک به نینتندو گزارش داده که بسیاری از فروشگاه‌های اروپا همچون فروشگاه برادران وارنر و شعبه بریتانیا و فرانسه آمازون تاریخ عرضه Mortal Kombat 11 برای Nintendo Switch را به ماه مه تغییر داده‌اند. این در حالی است که دیگر فروشگاه‌ها همچنان ساخته جدید NetherRealm را برای انتشار در ماه آپریل به فروش می‌رسانند.

تاخیر مورد نظر البته چندان طولانی نیست. در ابتدا قرار بر این بود که بازی Mortal Kombat 11 برای Nintendo Switch در کنار پلتفرم‌های دیگر در تاریخ 23 آپریل منتشر شود اما حالا صحبت‌های مطرح شده از 10 مه خبر می‌دهند. هرچند این موضوع تاثیر زیادی روی عملکرد بازی ندارد اما مطمئنا می‌تواند برای طرفداران کنسول نینتندو به عنوان یک ناامیدی در نظر گرفته شود.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل برای PC، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود و قرار است طی روزهای آینده نمایشی کامل همراه با انتشار اطلاعات را تجربه کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 1 =