اخبار بازی

تکذیب فهرست لو رفته از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11

تکذیب فهرست لو رفته از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11

وی جی مگ: اد بون خالق و کارگردان مجموعه بازی Mortal Kombat حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی دارد و معمولا به نکات جالب و روز دنیا اشاره‌های خاصی دارد. در همین راستا به تازگی توئیت‌هایی از سوی بون منتشر شده که نشان می‌دهد فهرست لو رفته از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 واقعی نیست.

به گزارش وی جی مگ، اد بون در ابتدا توئیت‌های خود را با یک شوخی شروع کرده و تصویری از فیلم Bird Box را با حضور ساندرا بولاک منتشر کرده و گفته این فیلم احتمالا داستان شکل‌گیری شخصیت Kenshi را روایت می‌کند. شخصیت اصلی Bird Box درست مانند Kenshi پارچه‌ای روی چشم خود دارد.

در ادامه برخی کاربرها به فهرست لو رفته از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 اشاره کرده‌اند و بون در جواب به آنها گفته زمانی که فهرست نهایی بازی منتشر شد این توئیت را دوباره مرور کنید. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود که شاهد فهرستی جالب توجه برای شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 باشیم.

البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که فهرست مورد نظر شامل شخصیت‌هایی می‌شود که بسیاری انتظار حضور آنها در قسمت جدید مجموعه دارند. تاکنون تنها می‌دانیم که Scorpion و Raiden به شکل قطعی در بازی حضور دارند و تصویری نیز از مدل Shao Kahn لو رفته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 15 =