اخبار بازی

فهرست کامل شخصیت‌های Mortal Kombat 11 لو رفت

فهرست کامل شخصیت‌های Mortal Kombat 11 لو رفت

وی جی مگ: باری دیگر فهرست کامل شخصیت‌های Mortal Kombat 11 لو رفت و مشخص شد در هنگام عرضه چه شخصیت‌هایی در این بازی فایتینگ حضور خواهند داشت.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات در ابتدا در صفحه اصلی بازی در فروم Reddit منتشر شد و سپس به دلایلی نامشخصی حذف گردید. اما پیش از حذف شدن، یکی از کاربران فروم ResetEra اسکرین شاتی از آن تهیه کرد و در فروم مذکور به اشتراک گذاشت. همان‌طور که در پایین مشاهده می‌کنید صحت این تصویر به نسبت موارد قبلی بیشتر به نظر می‌رسد. هم‌چنین ظاهرا این اسکرین شات از نسخه‌های قدیمی‌تر بازی تهیه شده که بدون تصویر بودن برخی از شخصیت‌ها را توجیه می‌کند. جایگاه‌های خالی نیز احتمالا برای شخصیت‌هایی که از طریق بسته الحاقی به بازی اضافه خواهند شد تعبیه شده است.

چنان‌چه فهرست کامل شخصیت‌های Mortal Kombat 11 که در این اسکرین شات به نمایش در آمده دقیق باشند آن‌گاه می‌توان اظهار کرد سه شخصیت مخفی نیز Shang Tsung، Mileena و Shinnok باشند که پیش از این به دو مورد آن‌ها اشاراتی شده بود. باید توجه کرد اگر این لیست نهایی باشد نارضایتی برخی از طرفداران را نیز به دنبال خواهد داشت زیرا عدم حضور برخی از مبارز‌ها هم‌چون Rain یا Reptile به چشم می‌خورد. با این حال احتمال آن وجود دارد که هر دو شخصیت از طریق بسته الحاقی به ساخته جدید NetherRealm اضافه شوند.

عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر شود.

فهرست کامل شخصیت‌های Mortal Kombat 11 لو رفت 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 10 =