اخبار بازی

اطلاعاتی از سیستم شخصی‌سازی Mortal Kombat 11

اطلاعاتی از سیستم شخصی‌سازی Mortal Kombat 11

وی جی مگ: شب گذشته به طور کامل به Mortal Kombat 11 اختصاص داشت و توسعه‌دهندگان آن در استودیو NetherRealm با نمایش گیم‌پلی و ویدئوهای متعدد بازی خود را به طور کامل معرفی کردند. پیش از این سازندگان تاکید داشتند نسخه جدید این مجموعه فایتینگ تمرکز زیادی روی شخصی‌سازی دارد و اکنون نیز جزئیات جدیدی در رابطه با سیستم شخصی‌سازی Mortal Kombat 11 به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، در جریان نمایش گیم‌پلی به وضوع چگونگی انجام این ویژگی در Mortal Kombat 11 را مشاهده کردیم. خالق این مجموعه یعنی اد بون در جریان این رویداد توضیح داد که پلیر می‌تواند ورژن‌های متفاوتی از یک شخصیت را ساخته، اصلاح کرده و جمع‌آوری کند. تغییر لباس‌ها و پوسته‌ها تنها بخش محدودی از تغییرات قابل انجام برای ظاهر شخصیت‌ها محسوب می‌شوند. لباس هر شخصیت قابل تغییر بوده و برای مثال برای شخصیت Scorpion ماسک‌های متعددی را می‌توان مورد استفاده قرار داد. سیستم شخصی‌سازی Mortal Kombat 11 تنها محدود به لباس و ظاهر نبوده و سلاح‌های مورد استفاده نیز قابل تغییر خواهند بود.

از کاتانا گرفته تا شکل‌های متفاوت استفاده از نیزه از جمله گزینه‌های در درسترس برای Scorpion است. منو شخصی‌سازی بازی به سربرگ‌های Gear به منظور انتخاب تجهیزات هم‌جون سلاح‌ها، Kosmetics به منظور انتخاب لباس و موارد ظاهری، Abilities برای انتخاب و تنظیم توانایی‌ها و مهارت‌های کاراکتر و سربرگ AI Behavior به منظور شخصی‌سازی هوش مصنوعی حریف مبارز تقسیم‌بندی می‌شود.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه شود. لازم به ذکر است بتا این بازی نیز از روز 28 مارچ در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 1 =