اخبار بازی

انتشار اولین تصاویر از بازی Mortal Kombat 11

انتشار اولین تصاویر از بازی Mortal Kombat 11 1

وی جی مگ: شب گذشته و در جریان برگزاری مراسم انتخاب بهترین بازی‌های سال تحت عنوان The Game Awards بازی Mortal Kombat 11 به صورت رسمی معرفی شد. اکنون صفحه پیش خرید آن در فروشگاه استیم بالا آمده که حاوی اولین تصاویر از بازی Mortal Kombat 11 و جزئیات دیگری در خصوص گرافیک و بخش داستانی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال معرفی این اثر فایتیگ توسعه‌دهندگان آن در استودیو NetherRealm اعلام کردند قابلیت شخصی‌سازی کاراکترها به بازی Mortal Kombat 11 اضافه شده و به نسبت گذشته نیز گسترش یافته است. اولین تصاویر از بازی Mortal Kombat 11 بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسند. در صفحه خرید بازی در استیم ذکر شده که این عنوان از یک انجین گرافیکی جدید استفاده می‌کند. استفاده از این انجین سبب می‌شود پلیر در هنگام تجربه بازی به حدی به مبارزات نزدیک شود که آن را به صورت کاملا طبیعی احساس کند.

هم‌چنین ذکر شد که این عنوان شامل شخصیت‌های جدید و کاراکترهای قدیمی این مجموعه خواهد بود. بخش داستانی نیز باری دیگر به Mortal Kombat 11 باز خواهد گشت. انتشار جزئیات بیشتر از این عنوان مورد انتظار قرار است طی رویدادی در 17 ژانویه صورت بگیرد. عنوان نام‌برده در تاریخ 23 آپریل 2019 برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + پانزده =