اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد

وی جی مگ: سرانجام پس از شایعات فراوان در جریان برگزاری مراسم The Game Awards بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد. محصول استودیو NetherRealm و کمپانی Warner Bros در آپریل 2019 برای PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اد بون خالق مجموعه بازی فایتینگ Mortal Kombat در استیج مراسم مذکور حضور پیدا کرد و سپس بازی Mortal Kombat 11 با یک ویدئو که نبرد خونینی بین دو شخصیت Raiden و Scorpion را به نمایش می‌گذاشت رونمایی شد. معرفی کامل این بازی نیز قرار است در ماه ژانویه صورت بگیرد. از زمان عرضه بازی Mortal Kombat 10، استودیو NetherRealm عنوان فایتینگ دیگری تحت عنوان Injustice 2 را براساس دنیای DC توسعه داد که تمرکز زیادی روی شخصی‌سازی شخصیت‌های خود از طریق لوت‌باکس‌ها داشت. ویدئو معرفی عنوان Mortal Kombat 11 را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

از جمله قابلیت‌های این اثر می‌توان به امکان شخصی‌سازی قهرمان‌های مختلف اشاره کرد که هرچند بنا اصلی آن در نسخه پیش گذاشته شد اما اینبار قابلیت‌های بیشتری را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که در ژانویه سال آینده این بازی به صورت قابل بازی در یک رویداد حاضر است.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + هجده =