اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از شخصیت‌های Mortal Kombat 11 لو رفت

اطلاعاتی جدید از شخصیت‌های Mortal Kombat 11 لو رفت

وی جی مگ: روز گذشته از احتمال بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های Mortal Kombat 11 به نام Erron Black خبر دادیم که اطلاعات آن از لیستی از تروفی‌های یافت شده درون استیم استخراج شده بود. لیستی که با بررسی بیشتر اطلاعات بیشتری راجع به شخصیت‌های عنوان در دست ساخت استودیو NetherRealm ارائه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، از وبسایت Steam Database که اطلاعات مختلفی مربوط به استیم درون آن وارد می‌شود لیستی ابتدایی از تروفی‌های بازی Mortal Kombat 11 یافت شده که علاوه‌بر اینکه محتوی جزئیاتی در خصوص انجام کارهای مختلف برای دستیابی به تروفی است جزئیاتی در خصوص نام کاراکترهایی که احتمال حضور آن‌ها در بازی وجود دارد به چشم می‌خورد.

همان‌طور که دیروز گفته شد یکی از این اسامی “ERR” بوده که می‌تواند به کاراکتر Erron Black اشاره کند. یا برای مثال، دیگری “BAR” بوده که حاکی از شخصیت Baraka است و حضور آن هم در بازی مورد تایید قرار گرفته است. موارد دیگر شامل واژه “CAS” برای Cassie Cage، عبارت “JAD” برای شخصیت Jade، عبارت “LIU” برای Liu Kang و هم‌چنین “KUN” که احتمالا یا به شخصیت Kung Lao و یا به شخصیت Kung Jin اشاره می‌کند. هم‌چنین مثال‌های دیگر مانند “FRO” که شاید برای Frost باشد، “JAC” برای Jacqui Briggs و “KOT” هم برای Kotal Kahn، در این لیست دیده می‌شوند.

لیست مورد بحث شامل موارد دیگری هم بوده که مشخص نیست به چه شخصیت‌هایی اشاره می‌کنند و شاید تعدادی از شخصیت‌های Mortal Kombat 11 کاملا جدید باشند که در لیست به صورت مختصر به آن‌ها اشاره شده است. عنوان مذکور در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 6 =