اخبار بازی

طراحی چند پایان برای داستان بازی Mortal Kombat 11

طراحی چند پایان برای داستان بازی Mortal Kombat 11

وی جی مگ: گزارشات جدید منتشر شده به طراحی چند پایان برای داستان بازی Mortal Kombat 11 اشاره می‌کنند. اثری که توسعه آن توسط استودیو NetherRealm دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کاربری در توییتر نوشت که ادن بون کارگردان عنوان نام‌برده در مصاحبه اخیرش وجود چندین پایان برای داستان بازی Mortal Kombat 11 را مورد تایید قرار داده است. بنابراین افزایش ارزش تکرار از جمله مواردی است که استودیو NetherRealm در اولویت خود قرار داده است. برای مثال هر پایان می‌تواند شخصیت‌های مخفی خاصی را در دسترس قرار دهد. با این حال باید اشاره کرد تاکنون نه توسعه‌دهنده بازی و نه کمپانی ناشر یعنی Warner Bros به صورت رسمی این اظهارات را تایید نکرده‌اند اما اگر سوءتفاهمی در گفتگوی اخیر اد بون پیش نیامده باشد می‌توان مطمئن بود بازی Mortal Kombat 11 دارای چندین پایان خواهد بود.

این اولین باری نیست که ایده وجود پایان‌بندی‌های مختلف برای بخش داستانی در عناوین Mortal Kombat پیاده‌سازی می‌شود. زیرا Mortal Kombat 10 هم از این ویژگی برخوردار بود. سوالی که اکنون مطرح می‌شود بدین شرح است که بازی Mortal Kombat 11 چند پایان مختلف خواهد داشت و کدام یک مهم‌تر و اساسی‌تر خواهند بود ؟ عنوان مذکور در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های PS4، XBox One، Nintendo Switch و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − شش =