اخبار بازی

سازنده نسخه Nintendo Switch بازی Mortal Kombat 11 مشخص شد

سازنده نسخه Nintendo Switch بازی Mortal Kombat 11 مشخص شد

وی جی مگ: پیش از این ساخت و عرضه نسخه Nintendo Switch بازی Mortal Kombat 11 مورد تایید قرار گرفته بود. در حالی که استودیو NetherRealm توسعه نسخه‌های Xbox One، PS4 و PC را در برعهده دارد امروز مشخص شد که ساخت نسخه Switch توسط استودیو دیگری دنبال می‌شود تا توسعه نسخه‌های مختلف همزمان انجام شود.

به گزارش وی جی مگ، ترور تراب تهیه‌کننده Mortal Kombat 11 در مصاحبه اخیر خود از علاقه شخصی‌اش به کنسول Switch و تجربه بازی‌ها با Joy-Conهای آن گفت. تراب در پاسخ به سوالی توضیح داد که نسخه Nintendo Switch بازی Mortal Kombat 11 کمی کاهش گرافیکی و بصری خواهد داشت تا بازی به نرمی اجرا شود. او ادامه داد که این نسخه به صورتی شگفت‌انگیز اجرا می‌شود. تراب اظهار کرد این نسخه توسط NetherRealm توسعه پیدا نمی‌کند و ساخت آن برعهده استودیو Shiver Entertainment است. تولید تمامی نسخه‌ها به صورت همزمان انجام می‌شود و Shiver Entertainment به نوعی NetherRealm را در توسعه بازی یاری می‌کند.

کمپانی Shiver Entertainment در سال 2012 تاسیس شد. در رزومه کاری این کمپانی ساخت عناوین چشمگیری برای موبایل، تبلت‌ و PC دیده می‌شود. John Schappert مدیرعامل کنونی این شرکت بوده که در گذشته به عنوان مدیر ارشد عملیاتی EA و Zynga و هم‌چنین رئیس Xbox در مایکروسافت فعالیت داشته است.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های PS4، XBox One، Nintendo Switch و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + دو =