اخبار بازی

بتل رویال هزار نفری در بازی Mortal Royale

بتل رویال هزار نفری در بازی Mortal Royale

وی جی مگ: باز هم بازی بتل رویال دیگری معرفی شد البته این بار اثر معرفی شده کمی متفاوت با محصولات دیگری از این ژانر مانند Fortnite و PUBG است که تاکنون آن‌ها را تجربه کردیم. بازی Mortal Royale ساخته استودیو Star Vault AB یک عنوان در سبک بتل رویال با مقیاسی عظیم و در محیط فانتزی است که قرار است به زودی یک نسخه تست بتا خصوصی برای آن عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، سازنده بازی یعنی استودیو Star Vault اعلام کرد به زودی و تا پیش از انتشار نسخه دسترسی پیش از موعد Mortal Royale در استیم در ابتدای سال آینده، یک بتا خصوصی برای این اثر منتشر می‌شود. کاربرانی که برای شرکت در این نسخه تست بتا خصوصی علاقه‌مند هستند می‌توانند از طریق وبسایت رسمی بازی اقدام به ثبت نام نمایند.

در بازی Mortal Royale پلیر در یک محیط بتل رویال هزار نفری قرار می‌گیرد و طوفان کشنده پرسروصدایی به آرامی به پلیر نزدیک می‌شود. پلیر باید به دنبال مواردی باشد تا با استفاده از آن بتواند سرعت خود را زیاد کرده و خود را به ازدحام جمعیت در میدان نبرد برساند. به مانند بسیاری از عناوین بتل رویال دیگر، جستجو برای لوت برای یافتن آیتم‌هایی چون زره، اسلحه، جادو و مواردی دیگر در Mortal Royale هم وجود خواهد داشت. از دیگر نکات قابل ذکر باید به رایگان بودن Mortal Royale اشاره کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − هشت =