اخبار بازی

تایید حضور کوجیما در The Game Awards 2018

تایید حضور کوجیما در The Game Awards 2018

وی جی مگ: با اعلام جف کیلی حضور کوجیما در The Game Awards 2018 مورد تایید قرار گرفت. امروز مشخص شد لاین‌آپ امسال مراسم مذکور برای معرفی بازی، بزرگ‌ترین لاین‌آپ تاریخ این مراسم خواهد بود که از هیجان و انتظاری که برای آن وجود دارد ناشی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، جف کیلی تهیه‌کننده و مجری این مراسم در صحبت با وبسایت VentureBeat گفت که تقریبا تمامی کمپانی‌ها و ناشران بزرگ در این مراسم موردی را معرفی کرده و در رابطه با پروژه‌های در حال انجام خود اخباری به اشتراک خواهند گذاشت. در ادامه حضور کوجیما در The Game Awards 2018 هم مورد تایید جف کیلی قرار گرفت و بنابراین انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید از بازی Death Stranding باشیم.

تهیه‌کننده این مراسم در ادامه توضیح داد تمامی محتویات این رویداد به معرفی و رونمایی بازی جدید مربوط نمی‌شود بلکه برخی از آن‌ها معرفی موارد جدید برای بازی‌های مهیجی است که پیش از این معرفی شده و یا حتی منتشر نیز شده‌اند. «بازی‌هایی وجود دارند که در حال حاضر عده زیادی مشغول تجربه آن هستند. به‌روزرسانی، محتویات و یا قابلیت‌های جدید آن‌ها ممکن است در این مراسم رونمایی شوند. اگرچه این موارد معرفی بازی جدید محسوب نمی‌شود اما برای جمع زیادی از گیمرها اهمیت دارد. برای مثال نقشه جدید بازی PUBG تحت عنوان Miramar که در مراسم سال گذشته معرفی شد.»

رویداد The Game Awards 2018 در تاریخ 6 دسامبر 2018 (پنج‌شنبه 15 آذر 97) برگزار می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − سه =