اخبار بازی

چگونه گرفتار مشکل عجیب و جدید PSN نشویم ؟

چگونه گرفتار مشکل عجیب و جدید PSN نشویم ؟

وی جی مگ: کاربران PS4 در حال توصیه به یکدیگر هستند تا پس از دریافت هر پیامی، بخش پیام‌های خود را به حالت خصوصی در بیاورند. زیرا هنگامی که پیامی در این کنسول رویت شود، کنسول فریز شده و کاربر مجبور می‌شود برای استفاده مجدد از دستگاه خود آن را به حالت تنظیمات کارخانه (Reset Factory) بازگرداند. مشکل عجیب و جدید PSN که کاربران Reddit آن را گزارش کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از چندین کاربر در وبسایت ذکر شده، این پیام حتی از اپلیکیشن موبایل نیز نمی‌تواند حذف شود اما در مقابل برخی اظهار کردند که خصوصی کردن بخش پیام از فریز شدن دستگاه آن‌ها جلوگیری کرده است. عده‌ای دیگر هم گزارش کردند که به محض دریافت پیام مجبور شدند تا دستگاه خود را ریست نمایند. کاربری بدین شکل توضیح داد که «هنگام تجربه بازی Rocket League این اتفاق برای من افتاد. پیامی دریافت کردم و پس از آن کنترلر کنسول از کار افتاد و دیگر هیچی اتفاقی در PS4 نمی‌افتد. در حال حاضر نمی‌توانم به منو دستگاه دسترسی داشته باشم و هر بار به قسمت “گزارش مشکل” متصل می‌شوم.»

‌هم‌‎اکنون برای این که گرفتار مشکل عجیب و جدید PSN نشوید بهترین راه‌حل آن است تا پیام‌های خود را به حالت خصوصی در بیاورید. تاکنون شرکت سونی هیچ واکنشی به این مسئله نشان نداده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 15 =