اخبار بازی GamesCom 2018

احتمالا قسمت جدید بازی Diablo در Gamescom 2018 برای PS4 معرفی می‌شود

احتمالا قسمت جدید بازی Diablo در Gamescom 2018 برای PS4 معرفی می‌شود

وی جی مگ: آیا باید منتظر معرفی قسمت جدید بازی Diablo در Gamescom 2018 برای PS4 باشیم ؟ لیست نامزدهای The Gamescom Award 2018 به صورت رسمی منتشر شده و در آن نام یک پروژه بخصوص دیده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در بخش پلتفرم‌ها و در دسته “بهترین بازی کنسولی برای PS4” ، در کنار نام دو بازی آشنا Spider-Man و Assassin’s Creed Odyssey، اثری تحت عنوان “Project Mephisto” به چشم می‌خورد که به صورت یک بازی در حال ساخت به نشان داده شده است. این تنها عنوانی است که به نسبت دیگر بازی‌های نام‌برده جزئیاتی از آن در دسترس نیست همین مسئله باعث شده تا حدس‌هایی در خصوص این بازی زده شود.

Project Mephisto یادآور دستگاه واقعیت مجازی سونی یعنی Playstation VR می‌شود که در بتدا تحت اسم رمز “Project Morpheus” در حال ساخت بود. حدس‌وگمان‌هایی از سوی EGMNow به اشتراک گذاشته که ممکن است نشان دهد Project Mephisto دقیقا به چه بازی اشاره می‌کند. این نام ممکن است به یکی از چند پروژه Diablo مربوط شود که چندی پیش با تیزری معرفی شده بود. مخصوصا با توجه به این که Mephisto یکی از موجوداتی بود که در Diblo 2 در مقابل پلیر قرار می‌گرفت. بر همین اساس ممکن است قسمت جدید بازی Diablo در Gamescom 2018 معرفی شود.

هم‌چنین ممکن است این اسم رمز به عرضه نسخه PS4 بازی مستقل Vagante، ساخته استودیو Nuke Nine اشاره داشته باشد که برای نخستین بار در سپتامبر سال 2013 تحت عنوان “Project Mephisto” معرفی شده بود. تاکنون هیچ اظهارنظری توسط سونی در این باره صورت نگرفته است. نمایشگاه Gamescom 2018 از تاریخ 21 الی 25 آگوست در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 6 =