اخبار بازی

به این زودی‌ها خبری از Nintendo 64 Classic نیست

به این زودی‌ها خبری از Nintendo 64 Classic نیست

وی جی مگ: با توجه به این که شرکت نینتندو با عرضه کنسول‌های NES Classic Mini در سال 2016 و SNES Classic Mini در سال 2017، موج و ترند عرضه کنسول‌های قدیمی را برپا کرد اکنون بسیاری منتظر Nintendo 64 Classic هستند. مخصوصا با توجه به این که PlayStation Classic از برخی جهات ناامیدی‌هایی را به دنبال داشته است. با این حال مدیر بخش آمریکای نینتندو تایید کرد به این زودی‌ها خبری از Nintendo 64 Classic نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، رجی فیلز-ایمی مدیر بخش آمریکای کمپانی نینتندو در گفتگو با نشریه کوتاکو اظهار کرد اگرچه او احتمال انتشار N64 Classic Mini را در آینده رد نمی‌کند اما به این زودی‌ها نباید منتظر آن ماند. «من هیچ‌وقت چیزی را رد نکرده و دور از انتظار تلقی نمی‌کنم. اما موردی که می‌توانم اکنون به شما بگویم چنین است که به این زودی‌ها خبری از Nintendo 64 Classic نخواهد بود.»

با توجه به این که افراد بسیاری منتظر انتشار مجدد این کنسول هستند وقوع آن اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. در حالی که نینتندو هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی از آن به اشتراک نگذاشته اما در چند وقت اخیر شایعات فراوانی در مورد آن شنیده می‌شود. حتی تصاویری از Nintendo 64 Classic هم منتشر شده بود که البته صحبت آن مورد تایید قرار نگرفت. با این حال تا فرا رسیدن زمان مناسب بهتر است منتظر شرکت نینتندو بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 2 =