اخبار بازی

شایعه: سازندگان Uncharted روی‌ یک‌ بازی جدید کار می‌کنند

شایعه: سازندگان Uncharted روی‌ یک‌ بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: به نظر می‌رسد سازندگان The Last of Us و Uncharted روی‌ یک‌ بازی جدید مشغول به کار هستند و براساس گزارشات منتشر شده در حال استخدام بازیگر جدید در لس‌آنجلس هستند.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط کاربری در توییتر به نام Daniel R که پیش از این موارد دیگری هم‌چون فیلم‌های Marvel و DC را فاش کرده بود به نظر می‌رسد استودیو ناتی‌داگ به همراه بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 به طور همزمان روی یک پروژه کاملا جدید نیز کار می‌کند. با توجه به این که آن‌ها ظاهرا مشغول استخدام بازیگر برای بازی خود هستند این پروژه در ابتدای مراحل تولید خود قرار دارد.

در این توییت ذکر شده «سازندگان The Last of Us و مجموعه Uncharted روی‌ یک‌ بازی جدید کار می‌کنند و در حال استخدام بازیگر در شهر لس‌آنجلس هستند. مشخصات بازیگر مورد نظر نیز فردی سیاه‌پوست/آفریقایی-آمریکایی و با محدوده سنی 40 الی 60 سال است. دارای موهای متوسط بوده و هم‌چنین دارای بدنی قوی نیز باشد.» به عنوان مثالی از نوع بازیگر مورد نظر نیز عکسی از Chad Coleman بازیگر سریال The Walking Dead به اشتراک گذاشته شده است.

این نخستین باری است که صحبت‌هایی در خصوص پروژه جدید ناتی‌داگ به گوش می‌رسد. با این حال کار کردن روی دو بازی به صورت همزمان برای ناتی‌داگ چندان عجیب به نظر نمی‌رسد زیرا آن‌ها درون مجموعه خود دو تیم توسعه‌دهنده را در اختیار داشته و قبلا نیز دو بازی Uncharted 3 و The Last of Us را به صورت همزمان توسعه داده بودند. در حال حاضر تمامی تمرکز این استودیو روی بازی The Last of Us Part 2 بوده و باید دید چه زمانی این استودیو پروژه بعدی خود را رونمایی می‌کند. اثری که مسلما برای کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 در حال ساخت است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =