اخبار بازی

استودیو سازنده بازی WildStar تعطیل شد

استودیو سازنده بازی WildStar

وی جی مگ: در سال 2014 استودیو Carabine اولین بازی خود را منتشر کرد. یک بازی در سبک MMORPG که WildStar نام داشت. این بازی عملکرد بدی نداشت و موفقیت کوچکی برای این استودیو محسوب می‌شد و به سرعت به صورت free-to-play در آمد. بعد از چهار سال از انتشار بازی WildStar، شرکت NCSoft تصمیم گرفت تا استودیو Carabine را تعطیل کند.

به گزارش وی جی مگ، وب‌سایت Kataku توانست اطلاعاتی بیشری از علت تعطیلی این استودیو به‌دست آورد. حدود 50 نفر کار خود را از دست می‌دهند و علت آن این است که استودیو Carabine قادر نبود تا پروژه دیگری را شروع کند. این استودیو سعی کرد تا دو طرح را بسازد ولی هیچ‌کدام از آن‌ها مورد تائید قرار نگرفت.

هنوز تاریخ بسته شدن پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی WoldStar مشخص نشده است. NCSoft‌ نیز در حال ساخت یک تیم جدید است. کسانی که از تاریخ 1 جولای سال 2018 برای بازی WildStar پول واقعی خرج کرده‌اند، پولشان بازگردانده می‌شود. توضیحات شرکت NCSoft برای تعطیلی استودیو Carabine به شرح زیر است:

«امروز ما استودیو Carabine را تعطیل می‌کنیم و روند از کار انداختن بازی نیز آغاز شده است. پلیرهایی که از تاریخ 1 جولای سال 2018 برای بازی پول واقعی خرج کرده‌اند، پولشان بازگردانده می‌شود. ما همچنین در تلاشیم تا تیمی تشکیل دهیم تا بازی WildStar را متوقف کند. گرفتن چنین تصمیم‌هایی دشوار بود و ما در حال تغییر موقعیت‌های هم‌تیمی‌هایمان هستیم»

بازی WildStar در سبک MMORPG است که در سال 2014 برای پلتفرم PC منتشر شد و دیگر در دسترس نخواهد بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 7 =