اخبار بازی

شروع توسعه اتصال اینترنت پرسرعت مخصوص گیمرها

شروع توسعه اتصال اینترنت پرسرعت مخصوص گیمرها

وی جی مگ: کمپانی Network Next اعلام کرد که در حال ساخت و توسعه اینترنت پرسرعت مخصوص گیمرها است. این کمپانی معتقد است تکنولوژی مورد استفاده در این نوع اتصال اینترنت جدید می‌‌تواند بر بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های اینترنت‌های معمولی که برای انتقال داده‌های ثابت‌ و محتویات استریمی بهینه‌سازی شده بودند و برای محتویات تعاملی مانند بازی که به لتنسی وابسته هستند مناسب نبوده غلبه کند.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Network Next افزود که آن‌ها با کمک کمپانی BITKRAFT Esports Ventures بودجه 4.4 میلیون دلاری برای ساخت اتصال اینترنت پرسرعت مخصوص گیمرها در اختیار دارند. آقای Glenn Fiedler مدیرعامل شرکت Network Next بوده که به مدت 20 سال در صنعت ویدئو گیم سابقه فعالیت داشته و روی عناوینی نظیر Tribes: Vengeance، Freedom Force و L.A. Noire کار کرده است. سپس با کار روی بازی‌های Mercenaries 2، God of War Ascension و Titanfall در زمینه برنامه‌نویسی شبکه نیز تخصص لازم را به دست آورده است.

سایر سرمایه‌گذاری‌ها نیز توسط کمپانی‌های دیگری مثل Velo Capital Partners، Bain Capital Ventures و Psyonix تامین و فراهم شده است. به همین دلیل اولین بازی که قرار است تکنولوژی مورد استفاده برای اینترنت پرسرعت جدید در آن پیاده‌سازی شود بازی Rocket League خواهد بود. قرار است این ویژگی طی چند ماه آینده از طریق به‌روزرسانی به بازی افزوده می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =